2009-02-27

Frida:Zoo lights

här kommer en väldigt trevlig och om man får säga de så annorlunda reklam spot.
en reklam om zoo lights och här måste jag snällt erkänna att jag inte riktigt vet så mycket.
antingen är de ett märke på ljusslingor eller så är de kreationerna som görs av ljusslingor.
är de någon som vet uppskattas en kommentar.

hur som helst gillar jag de "nygamla" sättet att tänka och utforma.
det är skönt att de inte är riktiga ljusslingor utan att de faktiskt är tecknade.
de får en att känna en varm och igenkännande känsla som tar en tillbaka till tecknade barnprogram.

enligt mig är de ett modernt sätt.


 

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar också den här. Det är som du skrivs, en känsla av att förflytta sig till soffan med uppkurade ben och Loranga i högertassen, som det barn man en gång varit.

Men tyvärr. Zoo lights vet jag heller inte mycket om.