2009-03-19

Desiré: Nu infiltrerar vi reklambranschen #2


Allt är inte inspirerande historier och kreativa lösningar. En del är rent och skärt snusk. Ikväll bjuder jag på en av de handskrivna varianterna som damp ner i min brevlåda. Enjoy.

Sommar i Stockholm, mitt första PR-jobb och – jobbfest. Av någon anledning råkar jag vara sist kvar på restaurangen tillsammans med chefens flickvän. Hon börjar stöta hej hejvilt på mig. Jag säger nej i ungefär 30 sekunder – then i’m all over her! Vi hämtar ut våra jackor och har sex på en byggarbetsplats i närheten av restaurangen.

Jag jobbar inte kvar, men jag springer ibland på henne ute på stan. Innan vi skiljs åt, alltid: ”Jag har inte sagt något till någon, har du?” Vi vet båda vad det skulle innebära om vår hemlighet blev känd. Men den största hemligheten är nog, att om jag någon gång får chansen att ha sex med henne igen – då kommer jag att ta den.
Berättare: man ca 30. Kommunikationsrådgivare, Stockholm.

Inga kommentarer: