2008-11-26

Frida: ett första steg i rätt riktning

jag har för första gången i mitt liv lämnat ifrån mig ett jobb till en "egen" kund. utan att någon annan gjort de sista och "städat" upp.

jag har jobbat på vad som ska bli en konsertaffisch till en vän i nu snart 6 veckor, jag har gjort och gjort om, fått tips och råd, gjort och gjort om, fått lite mer tips och nu har de äntligen fått två utkast som de kan titta på i lugn och ro och självklart ändra om de vill.

jag trodde inte att de skulle känns så jobbigt men tänk om de hatar det jag har gjort, tänk om det som jag har tänkt på 15 timmor om dagen inte duger, vad gör jag då?

självklart gör jag om och gör "rätt" men de känns ganska pirrigt.
full av förväntan/skräck sitter jag nu här och väntar på att höra något ifrån dem.

Inga kommentarer: