2008-12-12

Frida: jag kommer fortsätta använda mitt kort flitigt.

ja, då var nu denna prövning slut. lätt kanske ni tycker och jag ska inte säga att jag tycker att det har varit värst svårt men självklart har jag stött på små problem längs vägen.

som när min kollegor skulle springa ner till 7-eleven och jag fick nöja mig med världens minsta mandarin. då var jag inte så nöjd vill jag lova.
men jag har också blivit positiv överraskad, som när jag köpte min list för 24 kronor på kortet och mannen i kassan glad i hågen sa att jag visst gärna kunde betala 3 kronor med kortet om jag så behagade.

jag har kanske tre gånger skämts och gömt mina kontanter som jag haft i plånboken och märkt hur folk suckat för att de haft bråttom iväg. men annars är jag nöjd med min insats.

min plånbok kommer i fortsättningen att eka tom på kontanter så när som lite smågrus i myntfickan eller då jag av någon outgrundlig anledning får för mig att ta ut kontanter "för att det kanske är bra å ha".

tack för en rolig utmaning VISA.

Inga kommentarer: