2008-12-02

We are cheap - Because Cash is Not King

Vi har sålt oss. Ja det är sant. Sålt oss till betalkortat VISA i 10 dagar framöver. Vi blev nämnligen kontaktade av en PR-ansvarig kvinna på VISA som erbjöd oss att vara med i en tävling med namnet "Cash is NOT king". Tillsammans med några andra bloggare ska bi beskriva hur det är att leva utan pengar - med bara ett VISA-kort til förfogande under denna tid.

Förklaringen till varför vi väljer att delta kan delvis beskrivas i 10 000 kr vinstsumma, vilket är en kul morot. Men som reklamblogg tycker vi också at det är kul att vara en del av ett varumärkes kampanj och i slutändan se vad detta kan ge för utdelning till VISA. Kanske är det dumt att be oss bloggare göra detta, vi kanske inte alls spelar VISA i händerna. Vem vet.

Häng med oss utan cash i 10 dagar


1 kommentar:

Anonym sa...

Herregud... Jag har inte läst bloggen på ett par dagar och desto längre ner jag scrollar desto mer får jag läsa om VISA. Nu förstår jag varför, go girls! Trevligt att ni även kunde dra nytta utav mitt slösande ;)
puss